miércoles, 20 de enero de 2010

SOY HIP-LIPOLLAS ( The Hip Tee )

Asqueada de la escena política me he refugiado en lo único que se puede refugiar una persona decente hoy día: la moda.
El otro día entré en una tienda de ese mega centro comercial ideado por el ex de la intelectual Lidia Bosch (es Lidya o Lydia?) llamado el Zielo y que lleva camino de pasar a mejor vida. Entré en una tienda multimarca, multicara, multiperfumada y multivacia...Acosada por las dependientas me compré un jersey de algodón (me niego a decir sudadera). La marca The Hip Tee que, por lo visto, dice (ella) que no la hay en casi ningún sitio de España y que viene gente de fuera de Madrid a comprarsela. Me hubiera gustado contestarla que si no la hay en ningún sitio de España indica que tienen un serio problema de distribución.. También la hubiera indicado que me cuesta mucho imaginarme gente tan tonta para cruzarse Madrid o venir de Robledo de Chavela a comprar la camiseta... autobuses llenos.
- ¿Donde vas Mari Britneeeey ?
- Cojo el autobús de La Sepulvedana de las 15: 30 para comprarme The HIP TEE..
-¿ Y eso que es maja?
- Una camiseta exclusiva que, si lleva un añadido de una chapa trasera smile, indica que contribuye a causas sociales y que eres además de antojagarri bonísima persona
-Vaaaale Mariiiiiii..
No le dije nada de estas reflexiones y me limite a mostrarme muy sorprendida por las prestaciones de la camiseta. Más que una camiseta era una declaración de intenciones...
La alabe por su moreno tan natural, aunque no sé si ayudaba a alguna ONG con él ( me dijo que no era UVA sino de espejo¿¿???) y me fui por la puerta haciéndo que con esa compra contribuía a un mundo más justo....¿ Miu Miu será marca solidaria también?.
Seguimos para Bingo...


99 comentarios:

Elisa dijo...

No le ves futuro a Zielo? A mi me tiene absolutamente feliz: tiene un nespresso menos lleno que velazquez o lista y un uterque donde no te roban el bolso (de momento). Todavia me desoriento con las rampas y los parking, pero ya ire cogiendo ritmo.

Ya se la tienda que dices. Entre a fisgar y no habia nadie. En lo que no me fije fue en el moreno de espejo ni en los hip-tree. No conozco esa marca, sera que en mi pueblo aun no se ha distribuido. Pero miu miu la conozco divinamente, y espero que no sea solidaria porque los eco climatologos sostenibles me tienen hasta el moño y no quisiera renunciar a tener un bauletto algun dia.

Elisa dijo...

Por cierto, estas navidades me cruce en el hipercor al ex de Lidia Bosch. Iba con los gemelos y un chico que deberia ser del matrimonio anterior. Fisicamente le da a ella mil vueltas. Y me cae mejor.

Sol dijo...

Pues a mi me gusta..pero no me gusta tanto espacio libre en medio, no es acogedor, es demasiado espacios vacios, para ir a una tienda tienes que rodear mucho...pero si el nesspresso me ha evitado a mi llamarles por telefono..Yo voy mucho porque no hay gente, lo que pasa es que eso es una ventaja para mi, pero para el de la tienda vacia es ruinoso...

Sol dijo...

Yo les veo mucho. ¿quien le da mil vueltas?..Yo no puedo decir quien me cae peor..a mi ella de antes no la tragaba, jugando a elite de wearwwater...pone unas caras y unas bocas rarisimas...Ojos como de ¨hay bruma¨y los morritos para fuera..Y el es un estiradito.

Zepequeña dijo...

Me ha gustado eso del wearwater!!! Genial!

Zepequeña.

Elisa dijo...

Pues raro que no nos hayamos encontrado porque yo tambien voy un monton!!! Hay un monton de locales sin abrir aun, no?

Lo peor son los israelies que venden las sales del mar muerto. Cuando te enganchan por banda no te suelta ni locos, que pelmasssssssssss. Una y no mas, salgo corriendo cuando los veo.

Me gusta mas el que ella. A ella la he visto tb varias veces y me parece como una cagarrutilla, canija, renegrida y arrugada. Me cae gordisima, se nota no?

Beatriz dijo...

la primera frase, Sol, esa primera frase del post es definitiva.

ese zielo no conozco, soy poco amiga de los centros comerciales pero avisame si te enteras de que miu miu lo es a ver si cae uno de esos imprescindibles abriguitos de entretiempo/gabardinas que tienen en los escaparate con esos colores to die for.. y si a las vecinas nos hacen precio especial...

Anónimo dijo...

Bea, te pido que mañana me hagas foto de escaparate de Miu Miu ...después entra y mira que han rebajado por favor. Gracias
Este es un nuevo servicio de este blog...aaanda. Yo te fotografio lo que quieras.
SOL

Anónimo dijo...

Zepequeña lo de Wearewater es el titulo de una serie de post que hice hace tiempo...¨Retorno a Wearwwater¨si un dia no te da pereza buscalo...es precioso ...de llorar mucho.
SOL

Ely dijo...

Yo soy de la organización sin animo de lucrar mas a Lagerfeld, Chaneles gratis para todos y nada de ir en autobús a recogerlo, en taxi!

Beatriz dijo...

Sol, luego me paso y te cuento, ¿fotos?? me da un pelín de verguenza, la verdad.
pero vale, solo por ser tu, eh?
a mi déjate de fotografías y regálame tu miu miu azul que sin el mi look está siempre incompleto!

Candy dijo...

elisa, esas cremas del mar muerto, estas navidades caí, una crema efecto spa, un kitt uñas más brillantes sin laca y crema ojos, creo que me timaron, los productos en cuestión están bastante bien, sobre todo la crema de cara que te libera de la grasa .... en fin creo que sale más barato un chapa y pintura a lo belén esteban que toda la vida gastando dinerito en potingues.

sol, has puesto rosa a tu vida?????

Sol dijo...

Si, es rosa, porque fuera todo esta muy negro..
Candy, no lo puedo evitar, pero en europa estan alucinando con tu Zp...ayer se dormian en su discurso...dicen que no decia naaa

Beatriz dijo...

sol, ¡si no fué nadie!! jaja

Ely dijo...

A mi me gustaría decirle a Zapatero que, muchos de los que le votamos en su momento, creemos que nos está fallando, creemos que le ha cogido gusto a la silla y creemos que es hora de irse... por honestidad, pero... que candidatos tenemos? ha salido alguien nuevo en estos dos meses que llevo sin ver ni leer noticias?

Beatriz dijo...

Ely, NO!

pero antes que tropezar 2 veces con la misma piedra, siempre tenemos la opción de votar en blanco, a ver si de una vez se enteran TODOS de lo que NO queremos.

Gratis total dijo...

menuda mierda de sitio! me niego a ir a esos centros!

Elisa dijo...

Sol, gracias por hacerme ver todo de color rosa!! :-D

García Francés dijo...

Comprendo su asquito por la res públicae, Dª Sol. También a ratos me produce halitósis pero, en vez de en la moda, yo suelo tirar más para lo guarrillo.

Enfin, sigue siendo un placer leerla, Doña.

Abrumados por las hipotecas y los créditos los parados urbanitas arriendan sus balcones y terrazas.

Parados urbanos, se alimentan de Cáritas y de sus huertos balconeros

El Pinto dijo...

Genial, si fuera responsable de marketing, del Zielo ese, no dudaría en hacer llegar un cheque regalo.
Cuestión de reflejos:

http://lavidaymisfotos.blogspot.com/2010/01/reflejos.html

Candy dijo...

hoy no voy a hacer ningún comentario, tan solo reconocer (sé hacerlo en algunos casos) que con todo el tema sgae teníais razón,
por cierto no os acostumbréis demasiado.....
féliz fin de semana

Ely dijo...

lo de la SGAE... es que tiene tela, estamos tratando de mover un flashmob nacional, en el que todas las ciudades españolas, el mismo dia, a la misma hora, cantemos una cancion de Ramoncín, a ver si nos hacen pagar. Quieren que terminemos odiando la musica española (a mi ya no me gustó nunca demasiado...)

García Francés dijo...

IBSSA's, ¿puedo romper una lanza en favor de las rellenitas? Gracias, Dª Sol.

Gorditas, rebosantes de volumen, las diosas XL del paraíso masculino

García Francés dijo...

Por cierto, siempre olvidaba inscribirme entre sus seguidores, HOY lo he hecho con sumo orgullo, amiga mía.

Anónimo dijo...

HOLA!!! SOMOS LAS HIP-LIPOLLAS!!! Nos ha encantado tu blog ¡Enhorabuena! Llevamos un buen rato riéndonos de la escena de los autobuses...
Lo que más nos ha gustado es que LA COMPRARAS!!!
Nos encantaría mandarte una de nuestra nueva colección...(ya sabes que con el gran problema de distribución que tenemos...preferimos hacertela llegar en persona ...jajaa....
Mandanos un e-mail info@thehiptee.com y así te la hacemos llegar.
¡Desde ya somos adictas a tu blog!
Un beso,
THE HIP TEE TEAM.

Anónimo dijo...

Buscando información sobre las hip tee, unas camisetas que han salido en revistas como Elle, telva, hola, que han sido vistas en personajes famosos y que son estiloisimas, me tope con este blog, sinceramente se aprecia lo amargada que está intentando desprestigiar a una marca que poco a poco se va haciendo un hueco en el mercado de la moda... Además, no crees, que mas que un tema de distribución es un tema de exclusividad?... en fin, a palabras necias, oídos sordos.

Sol dijo...

Anonima: hay gente como tu que hay que explicarle todo, no es un desprestigio a la marca sino una boutade cuyo objeto es alabar la marca. Asi lo ha entendido Claudia Fabra, dueña de la marca, me ha regalado una camiseta que me ha mandado a casa y yo tengo un jersey y otra camiseta que me he comprado. Asi que, hija, enterate, intenta leer algo aparte de el Elle y asi sabras lo que es sentido del humor,,,yo me llamaba HIP lipollas a mi, no a la marca, pero tu eres toda la pinta de ser GILIPOLLAS...

Anónimo dijo...

En primer lugar, soy "hijo" no "hija", en segundo, boutade, es una salida de todo que pretende ser ingeniosa, pero que no lo consigue...Si te han madando una camiseta o tienes toda la coleccion, me da exactamente igual, y si la distribucion va bien mal o peor, tambien. SI tu OBJETIVO era alabar a la marca, podrias haber hecho un post que dijese lo monas que eran, sencillamente, para ya sabes, gente como yo, de esta gilipollas, que no encuentra otro sentido a lo que se aprecia como una critica.

Sol dijo...

HIJo pues, si si...te doy la razón en todo, alá, alé....

Anónimo dijo...

Zepequeña lo de Wearewater es el titulo de una serie de post que hice hace tiempo...¨Retorno a Wearwwater¨si un dia no te da pereza buscalo...es precioso ...de llorar mucho.
Garmin GPS accessories
small home business opportunity

Anónimo dijo...

este niño nos ha salido monísimo verdad???
cuando ves las premiere de películas y vemos a nuestras estrellas se me caen al suelo, vaya pintas llevan por favor.
flash components
Austin Apartment Locator

Anónimo dijo...

Yo he pedido un desfribilador de esos a los Reyes...por si me da un shok anafilactico y caigo en parada.
SEO Dallas
PS3 break

Anónimo dijo...

este niño nos ha salido monísimo verdad???
cuando ves las premiere de películas y vemos a nuestras estrellas se me caen al suelo, vaya pintas llevan por favor.
Beds
huggies enjoy the ride codes

aaaaaaaaaaaaaaaa dijo...

G-Unit mixtapesKaraoke machines
Once that is done, listening is not enough. Take it to heart, otherwise it will be all in vain and might even be worse that the person opened up to you and now you won't even have the consideration of putting their words into action. You need to try and make changes, for love is built upon a valley of compromise and to make your relationship work, it is important that you make this change and listen to what they have to say.

aaaaaaaaaaaaaaaa dijo...

cadillac accessorieswarner bros dreamworld car hire
Trench Drain Systems is committed to providing quick solutions to the client's trench drain requirements. Their experienced, professional staff specializes in trench drain systems and installation and will assess project requirements to quickly offer an effective drainage solution

myspace dijo...

pastoral counseling coursesMichele Deco Diamond replica
So deductibles are a happy compromise. Most insurance companies allow you to pay the first part of any claim you make. The amounts are usually stepped as $100, $250, $500 or $1,000. So if you cause damage valued at $3,400, the insurance company will pay the balance after you have paid your contribution. Yes, payment of the deductible is a precondition of the insurer paying out. So, when you’re getting your
online quotes, always remember to opt for the amount of deductible you can afford. That way, your car insurance policy will come with a discount. The higher the deductible, the bigger the discount!

myspace dijo...

forex investmentsDoccia Multifunzione
Starting up a business requires lots of money. After all you have to invest the initial capital on which you can build your business. In case you do not have the required amount of money, there is another way out. A financial institution can finance your business through their business start up loans.

myspace dijo...

Easy cash loans offer an amount ranging from £100 to £1500 for a short period. The repayment term of these loans extends from 15-30 days. The repayment date usually coincides with your payday but you can extend the repayment date by paying extra fee.

seo company manhattanCloud Computing Solutions

myspace dijo...

Easy cash loans carry a slightly higher rate of interest because of their short term nature. If you shop around in loan market and do research then you can easily find a deal at cheaper rate.

bon coinAcris

myspace dijo...

When you shop online for a laptop there is nothing stopping you from getting exactly what you want. With so many options to choose from you will eventually narrow your options and make a confident decision.
how to get stains out of white shirtsdirect vent pipe

Pham The Bac dijo...

While looking for new labels for our shops in a few showrooms last week, I fell in love with the spanish label "The Hip Tee".
views on YouTubeeletronic parts

Pham The Bac dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
myspace dijo...

When your child reaches middle school, and even before that, they will have access to the Internet. Many children have devices such as laptops, iPods,
pellet stovesflight simulator 2004 download

myspace dijo...

Writing an article basing on a particular concept is a great thing. But summarizing an article is an art on its own.
psychotherapynewyorkice plus diamond watch

honda dijo...

In every case you require readers, who review and approve your articles with their comments and views
Jack Jonesvietnam golf holidays

honda dijo...

Although the approval of your readers is not affecting directly with your article publication, it impacts in a great way for the referral readers
check our income entourage review to generate a monthly crazy bonus incomelaptop repair yorkshire

honda dijo...

The reasons for this can be explained analyzing the effects that homeownership has on the loan terms and requirements for approval
Welch Allynonline cheap prescriptions

honda dijo...

A down payment is useful for certain secured loans that already have collateral but the risk of default is still high. Then, the borrower offers a certain amount of money that has already been set aside by him, so as to reduce the amount of money needed to purchase the home or the car and thus, leaving the property with a higher amount of equity left. The property guaranteeing the loan is then worth more than the debt it is guaranteeing.

pellet stovestramadol pain killer

honda dijo...

his is due to the fact that all of the applicant’s assets guarantee in a way the repayment of the loan. All the assets legally guarantee any debt that the owner may have and that’s the reason why a co-signer who is also a homeowner provides an additional guarantee and lowers the risk even more: He does not only provide an additional income but also, an additional real estate guarantee or guarantees
vietnam golf packagescork b and b

honda dijo...

People with serious credit problems should take action and not bury their heads in the sand. Credit problems don’t go away and have a nasty tendency to get worse! Find out what your rights are and if there are any benefits you are entitled to (for example if you are unwell or unemployed) by contacting the local Citizens Advice Bureau.
Wedding Photographer MiamiMARIJUANA VAPORIZERS

honda dijo...

Property Rescue has a ‘sell and rent back’ scheme that allows you to remain in your home as a tenant after the sale has gone through. Selling your property can be an excellent way of paying off your debts and give you the opportunity to move on with your life, but it isn’t right for everyone
trajes de fiestaMobile d\'Arredo Bagno

Hieu Nguyen Ngoc dijo...

Our 17gsm luxury crisp MF tissue is perfect for jewellery, clothing, floristry, cosmetics and accessories. Our 22gsm soft MG tissue is ideal for china, glassware and general packing. Both our tissue grades are acid free and can be printed on both rolls and sheets. Minimum orders are the lowest in the trade at only 6 rolls or 10 reams of 480 sheets.
Printed Tissue PaperDatabase Migration

honda dijo...

Blogs have become hugely popular. From Hollywood stars to corporations, everyone has one. Though, everybody is aware of the power of blogs, not everyone knows how to best use blogs to work to their advantage. Here are some tips on how to make blogs more effective.
organo gold coffeegroomsmen gifts

honda dijo...

Local Online marketing is much much more useful than just throwing an ad into the newspaper, or handing out fliers to random people. You get much much more exposure, and bang for your buck, whenever you focus your advertising spending budget onto local advertising on the net
catastrophic health insurance KansasChevrolet Alternator

honda dijo...

But, if your web page is a marketplace for your goods or services, then, you could have to pay special attention to ensure that the e-commerce website is undertaking its very best to target customers, maximize conversion rates and make shopping simple.
Online CRMunique gifts

honda dijo...

Some business owners hire relatives or close friends for designing the web page. But, the truth is, these 'born-again' designers cannot deliver the type of profitable site you see on the net.
clawfoot bathtubJokes

honda dijo...

The third choice would be to get an existing designer to design your web page for you personally, just because they had designed their business card or logo inside the past. Having said that, it really is crucial to remember that these designers are basically into graphics development. They have only among the skills essential for the development of an e-commerce site. Such designers could have issues with offering continued assistance.

cars plus cashflorida health insurance quotes

honda dijo...

This is the case, for example, with corporate-owned life insurance, in which a company insures a number of usually high-level employees using individual policies
dailymotion frkratom

honda dijo...

This divorce is often a flat fee divorce, where the exact price is set from the beginning of the case.Although this type of divorce approach may appear straightforward,there are a number of documents the court requires.
website for saleipadapps infos

honda dijo...

This includes a civil cover sheet,party's information sheet,filing of social security numbers,and financial affidavits to name a few.If there are children involved,the parents will be required to attend a court approved parenting class
buy pharmacy medications onlineflight simulator game

honda dijo...

Finally,a divorce may sound simple,but there are still a lot of important issues about your future that must be decided.
vietnam golflasergames in amsterdam

honda dijo...

There are numerous mortgage lenders who are willing to offer slashed down rates on mortgage loan refinance quotes and so a little patience, thorough research and accurate calculation about the pros and cons of going for mortgage refinance loan can really help one and all to enjoy the benefits
health solutions pharmacyunderlay

honda dijo...

Refinance mortgage loans are available in a variety of options such as refinancing the complete mortgage loan, applying for cash out refinance scheme, opting for short term or long term mortgage loan refinance option
free ares downloadnapoleon direct vent fireplace

honda dijo...

As the boomer generation has aged, every part of the social system has had to bend to fit them all in. First it was the school system, then higher education.
Marketing companyMaking money online

hostgartor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
babybaby dijo...

The Interstitial Links Manager Is The Absolute Tool That Allows You To: Control how long each offer last.
Powerboat Lessonswatch tv on your computer
PHP SCRIPTS

babybaby dijo...

Start Your Own Blog Advertising Service With this High Quality PHP Script.
PHP SCRIPTS
gifts for couplesMercado de Divisas

babybaby dijo...

Oasis is multi-platform compatible. OASIS is a high-performance ad server built using PHP on top of MySQL
golf tips for beginnersveterinary sutures

babybaby dijo...

Please note, you should have some experience to install this script. You must know how to setup MySQL database on your server.
PHP SCRIPTS
local movers in nycfind email addresses

Harry dijo...

do you want to watch tv on computer then you are at right place.

computer dijo...

Version 2.0 is now available in two distributions: pMachine Free, a limited feature free version and pMachine Pro, the full-featured version, available in both non-commercial and commercial licenses.

PHP SCRIPTS GOOGLE
Thailand logisticsweb designers in pretoria

facebook dijo...

Open lanes to cyclists
Other organisations saw the step as a positive move and have stated that it will help to make road safety better.

FRC All Music the site for the Musician and fan alikevoice and data cabling

facebook dijo...

A very simple PHP news script that uses a text file as its back end. It uses CSS, so it is easy to customize, and can be added to your existing page with a simple include statement.
Bay Area MoversTreppen

Unknown dijo...

barcelona real estatelinks
Pues a mi me gusta..pero no me gusta tanto espacio libre en medio, no es acogedor, es demasiado espacios vacios, para ir a una tienda tienes que rodear mucho...pero si el nesspresso me ha evitado a mi llamarles por telefono..Yo voy mucho porque no hay gente, lo que pasa es que eso es una ventaja para mi, pero para el de la tienda vacia es ruinoso...

hotmail dijo...

di~ me may con cho' unknown. cai' loai cho an tham

hotmail dijo...

adult ăn đi

hotmail dijo...

A 32 bit processor is faster than a 64 bit processor, 64 bit processors are very commonly used that you can find it easily in any home pc but the main

difference is the hardware you are having on your machine. For 32 bits there isn’t any need of any wide main bus to carry 32 bits at a time but for 64

bits its must that you should have a wider bus to carry 64bits. Download hd movies

free
Free warez downloadDownload hd

movies free
Free warez downloadDownload hd movies freeFree warez download

Austin nursery dijo...

Love the T-Shirt - thanks for posting the image!!

NenaMaría dijo...

CON TODA LA TONTERÍA, PERO TU TE LA COMPRASTES

Loft Ladders dijo...

Yo les veo mucho. ¿quien le da mil vueltas?

Loft Ladders dijo...

Me ha gustado eso del wearwater!!! Genial!

MANHHIEU dijo...

al ex de Lidia Bosch. Iba con los gemelos y un chico que deberia ser del matrimonio anterior.
location salleoutdoor banner stands

Anónimo dijo...

Wow! In the end I got a webpage from where I be able to genuinely obtain valuable information regarding my
study and knowledge.
my site > acne help

Anónimo dijo...

buy ativan ativan side effects sweating - ativan 3 weeks

Anónimo dijo...

buy xanax xanax drug abuse effects - 1mg xanax xr

Anónimo dijo...

Wow, fantastic weblog layout! How long have you been running a blog for?

you make running a blog look easy. The full look of your web site is fantastic, as well as the content material!


Feel free to visit my blog ... minecraft giftcode

Anónimo dijo...

I seriously love your website.. Excellent colors & theme.
Did you create this web site yourself? Please reply back as I'm trying to create my very own site and would love to know where you got this from or just what the theme is named. Appreciate it!

Also visit my homepage: erinbreak08.unblog.fr

Anónimo dijo...

Thanks for a marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it,
you happen to be a great author.I will make sure to bookmark your blog and may
come back in the future. I want to encourage you to definitely
continue your great writing, have a nice day!

Here is my website - LOL videos

Anónimo dijo...

My brother suggested I might like this website. He was entirely right.

This post actually made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

My page :: appliance repair Valrico free estimates

Anónimo dijo...

Wonderful, what a website it is! This weblog provides valuable information to us, keep it up.


My blog post: PSN Code Generator

Anónimo dijo...

A person essentially lend a hand to make severely articles I would state.
That is the first time I frequented your website page and to this point?
I surprised with the research you made to create this particular post extraordinary.
Magnificent job!

Have a look at my homepage; provillus

Anónimo dijo...

Hi just wanted to give you a brief heads up and let you know
a few of the images aren't loading correctly. I'm
not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.

My page :: password cracker

Anónimo dijo...

It's a pity you don't have a donate button!
I'd without a doubt donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS
feed to my Google account. I look forward to new updates and will talk
about this website with my Facebook group.
Chat soon!

Also visit my page virility ex how to use the pill

Anónimo dijo...

Why visitors still make use of to read news papers when in this
technological globe everything is presented on web?


Also visit my webpage; http://Wilfredschul178394.blog.hr/

Anónimo dijo...

Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I've truly enjoyed browsing your blog posts. After all I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!


Stop by my web site: minecraft accounts

Anónimo dijo...

Great article, exactly what I wanted to find.

Also visit my weblog treating psychological ed

Anónimo dijo...

You have made some good points there. I checked on the web for additional information about the
issue and found most individuals will go along with your views on
this site.

Feel free to visit my webpage - professional tooth whitening

Anónimo dijo...

I'm curious to find out what blog platform you have been using? I'm having some small security problems with my
latest site and I'd like to find something more secure. Do you have any suggestions?

my blog post: http://buyproactol.beep.com

Anónimo dijo...

I've been exploring for a little for any high quality articles or blog posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site. Studying this info So i'm glad to convey that I have
an incredibly just right uncanny feeling I found out just what I needed.
I such a lot indubitably will make certain to do not fail to remember
this web site and give it a glance on a continuing basis.


Review my webpage; free dragonvale download